Voor dranken(groot)handels, wijnimporteurs en distilleerderijen.
Na een hele lastige tijd, mogen en kunnen we weer naar het café, de sportclub en zijn er weer evenementen. Het speelveld is wel veranderd: (nog) meer online, andere wensen van eindgebruikers en producten. Hoe speel je nog beter in op de wensen van uw klanten? Ben ik online klaar? Hoe kan ik zo snel mogelijk leveren? Welke kortingsafspraken hanteer ik? Hoe richt ik het productieproces zo efficiënt mogelijk in? Hoe draag ik de accijns netjes af?
Ook moet je rekening houden met steeds veranderende regel- en wetgeving op het gebied van bijvoorbeeld accijns, verpakkingen en emballage.
Je wilt jouw bedrijfsprocessen nog beter automatiseren, doe dat dan met een bedrijfsoplossing die flexibel is en zekerheid biedt. Of zoals we dat bij KICK-ICT noemen; met een oplossing die onbeperkt houdbaar is. Een oplossing die meegroeit met jouw organisatie altijd in staat is jouw klanten optimaal te bedienen. En die zo continuïteit waarborgt. Nu én in de toekomst.
Een hechte groep van meer dan veertig drank- en wijn(groot)handels kozen voor Prox, waaronder meerdere leden van de Vereniging van de Nederlandse Groothandel in Dranken en Horecabenodigdheden. Ieder jaar organiseert KICK-ICT een gebruikersdag waar ervaringen worden gedeeld en nieuwe functionaliteit wordt besproken.
Binnen Prox kennen wij verschillende koppelingen naar externe applicaties. Een van deze applicaties is E-BusinessNet van SRC. De directe koppeling tussen E-BusinessNet en Prox vereenvoudigt en optimaliseert het bestelproces naar leveranciers zoals Unilever. Dit voorkomt invoerfouten en scheelt veel tijd waardoor er meer tijd en aandacht is voor de klant. Nieuwsgierig geworden? Hier lees je wat de koppeling voor Drankenhandel Nico Elings betekent.
Naast alle standaard mogelijkheden zoals het registreren van inkopen, verkopen en voorraden bevat Prox Management Software onder meer ook een EDI oplossing, een accijnsadministratie, een webportal en een registratie van de verpakkingsheffing. Steeds voegen wij nieuwe functionaliteit toe, zoals UBL facturen en verhuurmodule. De aangeboden modules zijn complementair en de marktontwikkeling wordt continu gevolgd.
Daarnaast biedt Prox nog meer:
De rapportages worden gegenereerd met Sumatra rapportages. Deze rapportages tonen in één oogopslag wat jouw aandacht behoeft. Vragen worden altijd binnen hetzelfde scherm beantwoord, omdat ook de toelichtende cijfers worden getoond.
Waar standaardrapporten en Excel aan de oppervlakte blijven, gaat Sumatra juist de diepte in. Sumatra gebruikers beschikken over complete en up-to-date informatie; niets wordt aan het toeval overgelaten. Doordat medewerkers goed geïnformeerd zijn, kunnen zij sneller en beter beslissen en hun werkzaamheden daardoor beter uitvoeren. Sumatra Operational Intelligence is dan ook geschikt voor alle functies binnen jouw organisatie.
Wij hebben een groot aantal standaard rapportages ontwikkeld op basis van de gebruikers van Prox management software.
Meer informatie? Wij nemen contact met u op: